Clever girl

I dag skulle telefonen kopplas över til Iphonen. Great tänkte jag och taggade inför måndan. När jag kollar mejlen på morgonen har jag precis fått ett mejl från Tele2 om att jag byter opperatör i morgon. Jaha, det sög ju tänkte jag, men så jaja. Det blir i morn istället.

Den andra telefonen, den vanliga alltså säger hela dagen att simkortet är inaktivt. Och jag bah ""-Dumma Tele2, som ändrar sig liksom, fuck them" Så har inte kunnat messa eller ringa idag.

När jag kommer hem på kvällen har jag x-antal missade samtal och mess på Iphonen. Det var ju bara OPPERATÖÖÖÖREN som skulle bytas i morgon, inte telefonen. Suck på ikketekniska personer alltså!














Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Miss Emli,



Tråkigt att se att du haft problem med övergången till oss på Tele2. Vi hoppas att operatörsbytet nu är klart och att du kan använda din iPhone. Om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att ringa oss på 0772-25 25 25 eller mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-10-26 @ 08:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0