This day

Prövningen gick riktigt bra, plus att det var skitkul! Gillar att prata engelska och jag var fan rätt bra på det, so I like it:P

Sedan drog Rasmus och jag runt på stan, hittade massa fint på Indiska och en färg jag vill ha till väggen på UppsalaFärg. Sedan traskade vi runt halva stan för att sedan dra till skolan igen. Hahaha, det var så kul att sitta där i Green Room igen och skämta med Stefan och Mehran. Träffade massa lärare idag, kul:D

Klockan började bli lite senare så Rasmus och jag drog hem och fixade kladdkaka, med hallon, mumma:)

Nu har jag käkat middag, kirrat det långe inlägget med picsen;P och ska nu chilla hela kvällen med mamma och bara fixa lite hemma. Sköööönt!














Skolan in my heart!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0