Sjukt litet barn

Ligger i sängen och snörvlar, ingen fräsch tjej här inte. Usch, usch, förkyld som fan. Plus att jag har ont i axeln och lite i nacken från fallet igår, hehe, så jag tycker lite synd om mig själv faktiskt:P

Aja, idag ska jag iaf till stallet och rida Qinne, med eller utan Linne, vi får se. Sedan ska jag hem och fixa mig och käka middag och dra till IKEA med Joar och Marita. Ska försöka mig på att köpa skohylla, hatthylla och en rosa tvålpump om jag hittar en:) Najs, najs.

Nu kollar jag på TV, hoppas det går något bra, jag har iaf käkat frulle redan, så det är bra. Plus att jag knarkar citrusfruits och blåbärssoppa, mumma:)


Loppis<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0