Pollarna

Pallade faktiskt inte blogga nått igår kväll, kollade på TV ist, och vilken film gick då, jo Pride and Predjudice såklart, den boken jag läst på engelskan. Så det var riktigt naajs, love that movie:)

Men iaf så gick det bra på intervjun igår, jag kommer antagligen få det, och det verkar kul:) Sedan drog jag till stallet och red ut en sväng på Tanis. Det var bra mörkt så det gick lite knackigt ibland, men vissa bitar var hon väääääldigt fin! My princess<3

Sedan skulle jag fixa Qinne oxå, skulle bli en promenad men näää, blev ett ordentligt dressyrpass på banan istället. Den hästen alltså, han är så jäkla läcker! Jobbade försti lite med rakställning och serpentiner, för att han skulle kunna vara helt rak samt släppa i sidorna. Sedan red vi L:B-programmet. Han var jätteduktig och det var superkul att verkligen jobba igenom honom, duktiga totton!!!!!!

Sedan var jag lat, så mamma fick hämta mig(A)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0