Idag är det tisdag

Vilket betyder absolut nada. Jag håller knappt koll på dagarna längre, när det inte är någon skillnad på helg eller vardag så why should I?!

Aja, snart ska jag cykla ner på stan för att möta upp bebisen, vi ska chilla runt opch kirra busskort och annat nödvändigt, blir en titt på Household oxå för att se om något till rummet ska inhandlas:P

Sedan ska vi hem och käka lunch, jag ska plocka grejer och måla klart köksluckorna, förhoppningsvis i kläder då, och inte i bh och trorsor som Linne säger är det ända jag alltid har på mig hemma, hahaha, kanske sant ifs:P

Slänger upp en dagens sedan, love ya<3



Vi ska btw kirra bilderna från i fredags också(A)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0