Akkadag

Haft en helt sjukt najs dag på Akka idag. Vi började med lastning och Rasmus var så duktig så:D Sedan skulle vi splitsa grimskaft, herregud säger jag bara, hard stuff alltså, den första blev fel x-antal gånger, men sedan gjorde Julle och jag en tillsammans och den blev fett snygg! Sedan kollade vi lektioner och knoppade min häst. Men en man som typ var 2 decimeter blev det ju lite lagon snyggt, meeeeeeeen vi överlevde:P

Robban och jag var riktigt duktiga idag. Hoppning är väll inte riktigt vår grej, men vi kämpade oss igenom hindren, även om det var finliret mellan som var det riktigt roliga. Och Lotta var super att rida för, skulle inte banga att träna för henne en gång i vecka alltså, bra tränare!

Kollade clinicen sedan på kvällen också och det var bra, hon är verkligen en riktigt duktig hästmänniska.

Lite fin, fina bilder:P




Kolla, jag kan faktiskt hoppa oxå:P


Sista gruppen, kompisgänget på sina fina pollar:D




Linn och Sauron, som vi alla blev totalförälskade i, GALET fin häst!


Amanda och Bingo.


Sophie och Helado.




Elin och Poppe, och Anna och Tickan (inte ett spöke).




Läktarselliset<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0