Babybus

Jag skrev precis värsta braiga inlägget och råkar jag klicka på nån jä-la Faceapp så allt försvinner, TACK! Men iaf så igår så var filmen galet läskig! Det blev Joar, jag, Bella, Linne, Julle och Stina, fet naaaaaaaaajs<3Vi typ skrek hela tiden, speciellt när alla luckor öppnades i köket och när bruden blev nerdragen från ungens rum, fan vad vi SKREK. Usch så läbbigt. Men jag gillar skräckfilmer, man får värsta adrenalinkicken för att man blir så rädd, men huuu så scary det är!

Efter filmen drog Bells och jag in till stan och chillade på Max t tag, sedan förbi Kalas för att gratta bästa Hannisch<3 Sedan hem och kollade "Camp Rock 2" fett söt movie! Nu ska vi snart ner på stan och jag ska´köpa buuuuuusskort, najs:D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0