Häng

Har chillat med Stina och Bullen today. Efter stallet, bloggning och lurre drog jag ner på stan och trallade runt med Stina och Jennifer. Trevlans, trevlans. Köpte solpuder och duschtvål, roliga grejjer:P Hittade förståss typ HUNDRA plagg och grejjer som jag ville ha, men var duktig och köpte inget.

Drog sedan till Julle, smaskade på vaniljbullar och cyklade till Konsum. Julle var duktig och hjälpte till, men ack, tanten glömde förståss det viktigaste ändå, tvättmedel. Typiskt mig:P

Hem med Stina nu oxå och gjorde pizza, muuuumsfillibabba! Sedan blev det uppvisning av varenda plagg i min garderob. Julle och Stina kom på vad de vill att jag ska ha på mig på midsommar, meeeen jag vill ha annat, dock inte lika praktiska kläder(A) så vi får se:P





Stino Fino och Julle Bulle.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0