Fight

Fight, fight, fight! Japp nu är det jag och mamma som bråkar igen, eller vaddå igen, vi bråkar varje dag ju:P Hon tjatar på mig varenda sekund. Jag får aldrig slappna av. Plus att det ser ut som skit hemma, HELA tiden. JAG VILL FLYTTTTTTTTTA! HATAR att bo här. Som de flesta nog vet (A) är jag lite av en perfektionist och det är sannerligen inte min mor. Detta gör att jag går omkring och småstädar hela tiden, och inte får jag en skit för det inte, mamma bara tjatar om att hon inte hittar grejjerna, när de är sorterade och snyggt uppraddade. FYFAN för detta! Jag flyttar snart ut på gatan, hellre bor jag där än här alltså! Jag står inte ut!!!!!!!!!!!!!


PS! Detta är inget plötsligt ryck, jag hatar verkligen detta varje dag!DS!






Kommentarer
Postat av: Linnea

Massa kramar till dig min toppenkusin. Jag förstår dig. Du vet var jag finns om du behöver.....



Kusinkramar

2011-06-17 @ 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0