På jobbet

Sitter inne på backoffice och scannar. Rätt chill. Lyssnar på musik och chillar typ. Gött! Men jag måsta skaffa unlimitet tills nästa vecka, har just nu bara 2 och halv timme kvar denna månad. Hur ska jag klara mig nästa vecka utan lixom. Så ska be nån smart hjälpa moi:P

Vädret är ju apa, och jag som skulle ut till hästen och sedan cykla till pappa och fixa till kaninerna, men det går ju inte i detta väder, jag skulle ju bli sjuk förfasen. Och pappa och Marit kommer hem först i morgon eller på lördag. Har det lite jobbigt nu, i valet och kvalet. Det är ju typ nu som det vore bra med bil och körkort, hehe(A)

Så det blir till Tanis, om det inte öser ner vill säga. Då drar jag hem efter jobbet. Hämtar cykeln och drar till Julle antagligen, eheh, om inte hon kommer till mig:P


LOVE that picture:P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0