LISTA:D

Hur gammal är du om fem år? 24 barre

Vem var den sista du träffade? Nån här på jobbet:P

Hur lång är du? 173,5

Vilken var den senaste film du sett? JuressicPark, första

Vem ringde du senast? LinnePinne

Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Jippie, fett bra ju. Jag slutar halv 5. 16.40?"

Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda

Vilken ögonfärg har du? Blue, like the sky

När vaknade du idag? 07.00, larmet gick då

Har du någon gång hittat en katt? Hittat och hittat, hur hittar man en katt?!

Vilken är din favoritplats? Krogen, men alla polare

Vilken plats föredrar du minst? Krogen, utan polare

Vad skrämde dig som barn? Jag ÄR ett barn

Vem fick dig att skratta senast? Stina:P

Är du för ung för att äga vinylskivor? Japp, inte gammal och grå här inte

Har du stationär eller bärbar dator?
Min bärbara lilla sockertopp, (som för övrigt är totalt blåst nästan hela tiden)

Sover du med eller utan kläder på dig? Pyjama

Hur många kuddar har du i sängen?
Två, hos Julle 4:P

Hur många landskap har du bott i? Uppsala och Stockholm
 
Har du någon gång spytt på fyllan? Hej, jag är stolt, har inte :D:D:D:D:D

Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota uuuutan strumpor och skor, vill jag dansa med deeeeej...Eller nått sånt. Annars high heels ofc:P

Är du social? Socialare jävel får man fan leta efter, hehe, närå

Vilken är din favoritglass? Den jag alltid tar, Magnum mandel

Vad skulle du göra om du vann en miljon? PARTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad dricker du till frukost?
Juice, eller water

Sover du på någon särskild sida? Vet inte, mest på rygg tror jag, iaf enligt Julle, hehe, snarkbarn(A)

Kan du spela poker? I dina drömmar kanske

Tycker du om att mysa? Vilken fråga, nää jag är en liten eremit som bor i mitt eremitskal och vill aldrig ha fysisk kontakt ever, NOT:P

Är du en beroendemänniska? Vad är grejen med denna fråga i alla listor?

Känner du någon med samma födelsedag som din? Lena PH

Vill du ha barn? Jupp, men fasen inte än på ett braaaaa tag
 
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och ””tyska”

Har du någonsin åkt ambulans?
Nope

Vad spenderar du helst pengar på? Eh, alkohol?

Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vill du veta det? Hehe, närå, en kexchoklad (syndat today)

Vem är den roligaste människan du känner? Me, myself and I

Välj ett ärr på din kropp? Och gör vad med det?

Vad har du för ringsignal? Bra fråga

Flirtar du mycket? Love it!

Vart togs din profilbild för din blogg?
För typ HUNDRA år sedan, hej jag vill ha ny header!

Kan du byta olja på bilen? Vad då för olja, olivolja, vars?

Vilken var den senaste bok du läste? Läser sista Twilleboken nu

Läser du dagstidningen? Om jag pallar, vilket inte är så ofta, fast här på jobbet läser jag hela tin

Prenumererar du på någon veckotidning? Nej hej

Dansar du i bilen? Jag dansar på cykeln, i bussen, bilen, överallt

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
NRJ

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? "och utrikes"

När var du i kyrkan senast?
Med skolan, typ i våras eller nått

Vilka personer utmanar du?
På vad, tell me!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0