Traskelitrask

Idag har jag varit hurtbulle nummer 1. Städade först hos Britta, gick sedan till stallet. Red ut en sväng på Tanisen, det fick bli ljusblå outfit today med ljusblåa lindor, schabrak och ländtäcke, myyyycket snyggt om ni frågar mig. Tränset satt ju bara för det inte så jättebra, nosgrimman var lite stor. Men om jag tar bort pullbackfodringen så sitter det nog perfa. Snyggt som sjutton är det iaf:)
...
Sedan så GICK jag hem. Ända till mamma, det ni! Närå, så dum är jag inte, det skulle väll fan ta typ 3 dar i denna djupa snö liksom. Nej, men jag gick faktiskt från stallet till pappa. En timme tog det, var helt slut efter och rammlade nästan ihop på vägen. Men så går det väll när man inte har fått tillbaka krafterna från förkylningen.
...
Jag vet, min ponny gör världens snyggaste min:P

Tänk när man kunde spatsera omkring i shorts, sjukt nice ju, men jag saknar inte sommaren för det, för jag tycker om vintern precis som den är:D
...
Whatever, nu sitter jag här och väntar på middagen, sedan blir det film, kanske Beck? Heheheheeh, me LOVE that movies<3 Och du Linne, pappa har köpt en massa "Irene Huss"-filmer, så jag ska väll bli frälst dem med:P
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: linnea

Åh najs :D Jag har inte en enda film att kolla på jag :( xD

2011-01-07 @ 19:30:54
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0