Tjalalalalaalal

Mina rubriker är nog de mest genomtänkta tror jag, alltid lika fyndiga:P
...
Idag sa jag snart gå ut till kaninerna och pyssla med dem, sedan blir det till stallet. Ska tömköra Bebisen, men vet inte riktigt var, palla gå en massa på vägarna, och så finns det ju ingen bana man kan vara på nu när snön ligger tre meter över markytan. Så det får nog bli en kortare tur. Men jobba det ska hon få göra. Sedan ska jag rida ImsePims. Och då ska jag ha braaaa skor på mig, så att jag kan rida ordentligt. Blir en tur där jag ska känna igenom henne ordentligt och så. Kul att rida Ims igen. Jag var ju försjutton medryttare på henne förut, tänka sig. Så det ska bli kul iaf:P
...
...
När vi fick westernsadlarna. Provsittning på en gång ofc!
...
Sedan hem till mamma och på kvällen blire förhoppningsvis krogen med Stajno och Julls the Bulls. Fatta SKOJ:D
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Ja det ska bli så himla skönt :)

2011-01-08 @ 14:25:43
URL: http://ellasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0