Tisdagar är fan bra

Hade ju praktik today, vilket jag älskar, och Linne hann med bussen, vilken tur:P Började med det vanliga, täcken, släppa ut, fodra mocka och så, sedan tog vi med oss Peppe till ridhuset medan vi fixade spåret. Han rejsade omkring och var allmänt överlycklig, hoppade lite oxå, superstjärnan.




Suddludd:P




Extremt bra skärpa, jag vet, men ridhusbilder har ju en förmåga att bli totalt värdelösa så, hehe.






Kalla det smart brud, men Bec tappade nycklarna på andra sidan sarjen, så det var bara att klättra:P


Peppe ville ha godis, hihi.


Mycket godis:P




Oves hundar, valpen var så söööööööt!




Sedan blev det lunch och efter det red vi galoppslingan. Jag red "min" häst, Snoddas, Bec red Kalle och Linne provade Esse för första gånngen. Skritt, trav och galopp, och Snoddas var galet fin, som vanligt, hääääärlig häst detdär. Sedan drog Linne och jag till stallet.

Där stod vi länge och bara fixade och gosade med älsk, och jag knoppade, hon blev assnygg! Ellerhur?




Hon blev en riktig liten dressyrponny, precis så som jag vill ha henne:)


Lite finputs, inte snyggt med skägg ju!


En finare bild på Amigo:)




Linne och älsklingen<3


Självklart har hon bästaste täcket oxå:) Och Linne, jaja, snyggt okej:P

XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0