Is, is och is

Jag gillart inte! Det är helt omöjligt att i överhuvudtaget göra nånting med Tanis nu, för att det är så halt, galet ju:O Hon kommer knappt till och från hagen lixom.Så det fick bli mys och gos i stallet samtidigt som man flummade med den bästa. Linne alltså. Gud vår humor har varit på max idag. Har så sjuk humor med den bruden alltså, du och jag forever and ever Puffen<3

Nu ligger jag i soffan och har allmänt långtråkigt. Finns inget att gö, TV:n är upptagen, Linne är hos sin pappa och äter och ja, sen tog ju alternativen slut. Men, så kan det gå, hmm, jag kunde ju ha åkt ut till pappa ju, smart att man kom på det då:P Hahaha, clevergirl.

Men det blir till Hööks tomorrow, blir köp av detta:



De är ju sååååååå läckra, jag är dock i valet och kvalet om vilken färg jag ska ta, hmmm.
Får ta mig en funderare.



Älskar detta fett, det luktar supergott!



Superbra att hålla koll på vikten, bra när man ska räkna ut foderstater.

XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0