Igår och idag

Igår red man först AgassiAkka. Han var riktigt kul faktiskt, red honom för typ hundra år sedan så det var sköjj:D Han släppte fint i slutet och hans reaktionsförmåga bättrades stort.



Sedan drog vi in till stan för en snabb lunch och sedan vidare till UTK med tvåorna. Vi spelade badminton och jag gled runt i mina strumpor, rammlarde typ 10 gånger eller nått. Men fett kul iaf. Sedan vare tennis men jag kollade bara på, men kul ändå. Man har så kul med reeeeal (man har så kul med toffie). 



Idag flummar Linne och jag, bara för att det är så förbaskat kul! Moaaoaoaoaoaoaohaahahahahah. "Hej, heeeeeeeeeeeeej!" stoooora ögon

XOXO Miss Emli  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0