Ice Ice Baby

Har haft en helskön dag. Dock inte så skön när jag hade ont i magen i typ en halvtimme, men annars:P Drog till stallet och promenerade med älskan, fett mysigt. Och hon var lydig och snäll, som alltid. Men lite pigg så hon ville inte riktigt stå still i gången, men men.

 På kvällen kom Ika E och Joar och vi drog till Konsum för att handla mat och hyra film. Och smart som jag är så gick jag först till bankomaten för att se hur mycket som fanns på kortet. 26,50;- stod det på minneslappen, jamen tack för den du. APA. Så det fick bli en film, där vi alla betalade med varsinn 10:a och ett skrammel för att få ihop taccos hemma. Men det blev en fetnajs kväll. Vi kollade först på "Salt" och sedan på "My best friend´s girl". Bra filmer båda två, även om "Salt" inte alls var som jag trott. Ica kom oxå. Nu stack Joar precis så jag ska chilla lite innan sängen väntar.



XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0