Heeeeej lovers<3

Äntligen så blir det nya bilder på bloggen! Vilket gör att jag kommer att bli bättre på att blogga och så får ni bättre kol på mitt liv, lite svårt att beskriva allt bara, och trist ju, så nu får ni pics from the stable today:D


Tror inte jag lagt upp nån bild på henne i sitt vintertäcke, men här har ni:P


Min Bebis i sin nya grimma, discogirl!




Ims i sin nya grimmseluring, partyhästarna 1 och 2, och snart får Nisse en oxå:P




Bebisen i sin roooooooosa outfit, pannbandet sat perfekt:D


Färgerna blir knas, men det är superrosa IRL. Nya tränset oxå. ÄLSKAR den breda lackade nosgrimman.




Klar för tömkörning.


Ims och Linne Pinne.






Och mina fötter ser såhäääär stora ut, hahha.


Min ponnys näääääsa<3


Våra sadlar, nu är vi inne i sadelkammaren:P Mina är de två med ljusblått schabrak och gröna under.


Diskbänken, jippie, varmvatten:D


Spöna. Mina är de två längs till höger.


Skåpen och tränsen, och Linn (L2) och jag som fightas, hahahah:P


Linnes träns, eller okej, mitt träns, och Linnes pannband,:P


Krooooonan, prinsesspannband big time!


Amigo, stallets maskot:P, Som ser lite ledsen ut på denna bild, hehe, men han är alltid glad:D

XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hihi amigo är ALLTID glad :D särskilt när han får hoppa omkring i stallet! Han är fan snabb asså :O

2011-01-24 @ 22:24:52
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0