Blogg.se in my heart

NOT! Fucking sak! Jag bloggade faktiskt igår men självklart så kommer inte det inlägget upp för att sidan är så förbannat idiotiskt dum! Argh;(

Jaja, skrev ett flummigt inlägg ändå så... Anyway så har ju skolan dragit igång nu och ingen är gladare än jag. Praktiken i tisdags var hyperkul med lilla söta Teo, ridning och en busig Peppe. I går chillade Julle, jag och Linne i skolan efter vi slutat och käka middag och bara hade det gött. Flummade sedan som fan med Linneface och msn hela kvällen, skumma brudar vi är asså:P Men ack så roliga.
Och idag hade vi typ den roligaste lektionen ever på Akka, sitsträning och självständigt arbete. Jag staa som en prinsessa i slutet, fet skillnad! Hade Omega och hon var jättesöt, en riktig gulleponnihest:)



Drog till stallet en snabbis och sedan in till stan för bio med familjen. Det blev "Himmlen är oskyldigt blå". Helt okej film, lite spårad ibland bara:P Blev till att käka efter och bara chilla med the family, fett nice, så skojj att träffa alla samtidigt liksom:) Traskade sedan hem tillsammans med Emil. Så nu är mina lår fortfarande isklumbar efter the walk och jag är trött.

Detta är typ min dagbok, därför bara ointressant babbel:P

XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0