Chacha

Seg som man är så har jag inte bloggat ordentligt idag. Kännerr att mina inlägg typ är en halv mentimeter långa lixom(A). Meeeeen, iaf så var man ju in the city och shoppade:D Hade ett presentkort på Gina så det fick bli en jättefin ljusbrun tröja med förstärkning på armbågarna, love that stuff, så jäkla snyggt! Fick sedan lunchkuponger av mamma så det fick bli varsinn subwaymacka:)

Trallade runt i hela stan och Linne stoooorshoppade, fett nice. Jag blir helt galet kär i vårmodet, det är så snyggt!

Nu ska Ellie och jag sova hos Linne så det är käk på g och sedan blire film, mycket najs:D

Have it good!


En suuuuperfin bild på  mig och älskan<3


Kommentarer
Postat av: Jullis

Sjukt fin bild, vilken skärpa! :) Den är det bara att rama in!

Pusss <3

2011-02-23 @ 11:17:01
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0