Update från lördagens äventyr

Drog på middag med Brolle,mamma och Stina på Spessito. Käkade en helt gudomlig pasta med rökt lax,räkor, parmesan och massssor med grädde. Mumsfillibabba alltså! Sedan skulle jag iväg på förkrök,och, lat som jag är pallade jag inte ta två bussar och åka runt halva stan så promenerade till Berga där Bells plockade upp mig. Vi hämtade Linne och drog till Elin för föreri med Pirates och Mange Bjuder;)

Sedan tog vi bussen men jag hoppade av och traskade till Julls och Isse gör mer föreri. Kan sägas att det blev några drinkar plus det hederliga shotten precis innan vi drog. Bussen till White och röjde runt där med SwitchBitch hela natten.

Tog faktiskt ( har typ hänt 2 ggr) bussen hem och traskade genom slasket och en gullig Bells i telebobbon home. Sedan blev det svartoch jag vaknar med telefonen och headsettet i sängen och halva benet utanför. Yes,it was a fun night;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0