Information

Kollar på Cinderella story, I love it! Plus att grabben är så snygg, mumms ;)

Okej, nu är det reklam, och ljudet drogs upp typ HUNDRA, hate reklam!

Aja, okej, nu, en ordentlig update. Få se, när bloggade jag ordentligt sist, hmm...ska kolla, #Kollar MissEmli#

Fredag:

Efter jobbet drog jag hem och fixade mig. Sedan träffade man Becky, för sent såklart(A), och bikeade till Lisa. Mös runt där me gammla vännerna och mumsade Snoddas. Vid tio drog Becky och jag ner på stan och förade vid cyklarna, hehe(A). Träffade Bells, Lisa och Malin och röjde på White till stängning, party, party;) Till BK med Bells och sedan hem på en vinglig bike.


Lördag:

Städade hos Britta och kirrade stallet. Skulle som sagt ha en helt lugn lördagskväll, men Cathrine övertalade mig att dra till henne. Såklart jag gjorde;) Så träffade massa gött folk där, plus att man snackade engelska typ hela kvällen, sjukt nice, jag älskart fan, english in my heart<3 Drog till Salu och röjde:)

Söndag: 

Drog til stallet och släppte ut hästarna. Hem och sov en sväng och sedan var vi på väg. Linne och jag mot GLOOOOOBEN! Vi fick skjuts av Linnes pappa, fett schyyst! Kollade på  kuren och det var superkul, dressage alltså, me gusta! Gled runt i annexet och hittade maaaaaaassa fint! Köpte ett swarowskipannband för 180 spänn, det är apafint på oxå:D

Veckan har inte varit så spännande så:P
 

Idag har jag workat och snackat med Linne i typ 2 och en halv timme, hehe(A). Plus att vi inte sa ett skit viktigt, hehehe, som vanligt:P Har talkat med Julls the Bulls oxå, she is in Tuppsala again, I like;) Wich means that we are going out tomoroooooooo. BJ och skaka skaka rumpa. Finally, Julls and me again!



Okej, now you got one, bloggar väll på worket i morgon, så hörs vi snyggingar<3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0