Glasspinne

Cathrine och jag drog ju ut tidigt, skönt. Vi kirrade en enkel lörhoppningsbana och hoppade båda hästarna. De var jätteduktiga båda två och tyckte det var helskoj :) Tanis hoppade pretty bad, men hon hoppade iaf varje gång:)

Sedan fick jag skjuts till Britta av Cath och städade där. Then stod jag i snöovädret och väntade på bussen i en kvart, var BLÖT sedan kan jag ju säga. Snöslask överallt!Men nu är det typ minus så det ligger ju kvar på marken, häääärligt :D

Ska nu, efter en varm dusch, kolla på julkalendern. Har missat en vecka :O Så det blir till att kolla ikapp. Plus skriva i Tanis bok ordentligt.

Chillerill eftermiddag alltså, soft :)






Loppis och snöööööö<3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0