Friday för fan

Som jag spenderar som en pansionär med att kika på På Spåret. Med det är med moster som är på besök, så det är mys. Eller, ja, snart, just nu bloggar jag i mitt rum, men går snart till soffan. Ni måste ju få en update först liksom.

I dag efter worket träffade man bebisen på stan. Vi drog hem till moi och poppade music och har lagat en fet middag. Så har vi käkat och sedan poppat ännu mer. Vi TAGGAR inför ugången tomorrow med andra ord!

Så nu drog damen på dejt och jag kirrar datan lite. Dessutom fyller brollan 18 today:O Hajja att lilla, lilla brorsan har blivit så gammal. Shit asså, helt insane!

Helgen innebär plaaaaaans. I morgon bitti drar Cathrine och jag till stallet tidigt och ska löshoppa! Hajja fun! Sedan ska jag städa hos Britta. Sedan hem och chilla lite och sedan födelsedagsmiddag för brollan. Efter det FET utgång!

På söndagen blir det sova lite och sedan till stallet och rida, ska prova en dressyrsadel då:) Then home och adventsfika med folk. Sedan till stallet och ta in pollarna och efter det birthdaydinner för Jolle Polle hos pappa.

PLANER med andra ord, hej och hå. Men det är ju det jag gillar, fullt ös medvetslös skare va för fan! :P



My little loverbunny and I <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0