Vad har hänt

Ja, men vad har jag haft föööör mig nu då, det vill ni ju faktiskt veta, ellerhur! Jo iaf så, i lördags efter tatuering och sånt blev det party at my place. Och som alla mina fester så hade jag galet kul! Röjde runt som en galning och drinkade hur mycket som helst. Julle och jag var skillade med drinkarna och gjorde både Piggar och hallondrinkar (vi får komma på nått bra namn pårom). 

I söndags blev det en chilldag, städade och tog det allmänt lungan. I måndags var man back at work again då. Jobbade på och drog sedan till hästen. Gosade lite, hämtade hö och sedan till pappa. Trixade med ninisarna, käkade middag och chillade framför "The bucket list" med Joar. Bra film, tänk- och sevärd!

I går efter worket drog Bec och jag till Stina och Linne i Knutan. Hade det myspys där med först "Sweeny Tood" och sedan en stund med "Bilar".

I dag efter jobbet drog jag hem, eftersom det typ öste ner, inte mys att rida då inte:P

Bilder från dagarna lite grand:





...........................................................................................................................................................................





............................................................................................................................................................................



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0