Tjenixen lilla Twixen

Hänger framför pappas dator och har precis kollat upp telebobbosar. Ska typ köpa en IPhone 3. Det ni, spejsadchey.se:P Men iaf, det ska bli naaaaajs:D Ska fixat på söndag typ, måste ha csncardet bara.Och jag har ju inte aktiverat min nya, som jag fick i typ våras(A)
...
Bussen går 18 över, hej jag kommer vara trött i morn. Meeeen har iaf chillat frmför Tarzan och käkat lite Schweizisk choklad. MUMMA! Tarzan typ äger, coolaste snubben i djungeln asså. Och MUSIKEN i den filmen asså, ryyyysningar säger jag bara. Kommer poppa den på jobbet i morn I can say!
...
Nu ska jag typ chillerilla en stund och sedan dra, eller ja, det blir ju fan om ett bra tag, meeeen jaja:P
...
Nu ska jag sluta flumma och ladda upp några gamla pics ist:P
...
Bassie och jag på en uppvärmning innan tävling. Mitt lilla bus<3
...
Random fin bild bara:P Wik.
...
Och en bild på Loppis:)
...
...
...


Kommentarer
Postat av: Stina

Älskade, älskade Buspålla...VARFÖR ska hon ha en muppägare som bettan?

Det är ORÄTTVIST!! :(

Saknar pållan så jäääävla mycket!! <3

2011-08-17 @ 19:18:37
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0