One more to go

Vilken svordom använder du mest? Hmmm... svärtyp hela j-vla tiden, meeeen, kanske apa?!

Äger du en iPod? Asså iPod är sååå 2009, dah

Vilken tid är din väckarklocka inställd på? När jag ska gå upp kanske?!

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag ÄLSKAR kameran:D

Vilken var den senaste filmen du såg? Den hos pappa, The Departed tror jag den hette

Har någon någonsin kallat dig lat? Eh, ja(A)

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu? Jag poppar Albin Gromer - Tillsammans, I LOVE IT!

När var senast någon stötte på dig? Haha, all the time;P

Använder du huvtröjor? Är jag en bonde? Ne, tänkte väll det, hahahah

Kan du vissla? #Vissel#

Vem var den senaste som ringde dig? My mother

Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält? Inga, gillar inte sånt, fegis.se(A)

När flög du senast? Hem från Cap Verde, i december

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
3

Läser du för skojs skull? Nej, jag läser typ Twilight och chicklit för att lära mig saker, eller?

Pratar du några andra språk? Ursäkta min franska

Diskar du din egen disk? Jag har diskmaskin, men annars diskar jag Julles, som för att kompensera liksom:P

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar? FLER tatttttus!

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten? Hej här lever vi på 1700-talet

Kan du kasta macka? Nä, jag äter upp mina

När sov du senast på golvet? Är det meningen att man ska komma ihåg det(A)

Vilken är din favoritdrink? PiggElindrinkarna i mitt <3

Gillar du din boende-situation? NEJ!

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik? Folk som särskriver är ju DUMMA I HUVET!!!!!

Tycker du om att krama folk? Folk och folk, jag brukar krama paraplyn, saxar och ibland även morötter

Skulle du säga att du är trendig? Jag har det som är snyggt, så JAPP!

Tycker du att du är attraktiv? Sexigare jävel får man ju leta efter

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat? Sixten, lätt, hahahah

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Everyone:D






Kommentarer
Postat av: Stina

Hahahahah! Du är tamejfan underbar! :D

Bästa svaren ju! :)

2011-08-19 @ 10:10:50
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0