JulleGulle

Känner att min polare alltid skriver så söta saker om mig, blir serri alltid så gla i hjärtat när du skrivver sånt fint Julls. Därför tänkte jag skriva några väl valda ord här.

Julle är bästa för att:

* Vi har samma intressen, ... (A)

* Vi tänker på samma sätt, samt säger/tänker alltid på samma saker, typjag har inga fräknar, tyst 3 sek, men Stina sa, hahaha, jag tänkte precis oxå på Stina

* Vi gillar att cykla, kolla på skräckisar, äta chips, se det snyggt och städat runt omkring oss, boots till shorts, kolla face, FESTAAAAAAAAAAAAAAAAA, sova tillsammans, cykla som idioter (mest jag, men jag börjar lära Julle), prata med fjantig röst med Swimp (ja, jag vet, det är jag som tar efter Julle), samt en hel massa andra grejjer

* Vi är väldigt lika, och olika

* Vi kan snacka om allt mellan himmel och jord













Kommentarer
Postat av: jullis

hej. jag tycker väldigt mycket om dig bästis. hejdå!

2011-08-06 @ 11:50:43
URL: http://jullett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0