Jag har verkligen INGET att göra så:P

När gick du upp ur sängen i morse? 07.40

Vad har du ätit idag? Frulle, knäckebröd med stekt ägg, ett glas juice, ett glas blueberrysoup, macka på jobbet och 2 glas vatten:P

Har du städat på ditt rum? När jag har städat

Dagens händelser? Cyklade till jobbet, jobbat

Vad gjorde du igår? Jobbade och drog hem och sov(A)

Den bästa filmen? Paranormal, lätt! Samt MASSOR med andra:P

Hur många fingrar har du? Jag har faktiskt 10, av någon anledning

Flyter golfbollar? Nej, eller?

Var är du just nu? På jobbet, och sliter:P

Är det någon annan i rummet? Nope

Hur många signaler innan du svarar? Oj, olika

Skiter du ibland i att svara? Nej, har typ aldrig hänt typ, dock är jag rätt dålig på att höra när det ringer:P

Har du en bokhylla? Ja

Om ja, vad har du i den? Böcker, väskor, sprit, grejer

Vilken årstid är bäst? Alla

Vilken dag är bäst? Alla dagar, på sitt sätt

Vad köpte du senast? En P2

Veckans roligaste: Något som Julle sa när vi cyklade, men kommer inte ihåg vad det var, haha


Hus eller lägenhet? Nu lägenhet, när jag blir äldre, hus

Vara ihop eller singel? I love beeing single;)

Skid- eller solsemester? Solsemester

Pussar eller kramar? Båda, samtidigt:P

Vill du ha en snigel på ögat? Hahahaha, den där supergammla reklamen, hahah

Tom Cruise är: Knäpp i huvet men pretty sexy

Vem är den bästa rapparen? Inte riktigt min grej men Petter är grym





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0