Hej och hå, AIK

Somnade typ 2 igår, vilket resulterade i en död tjej hela dagen. Drog ju till stallet tidigt och sedan hem, duscha, luncha och sedan jobbet till 12. Fett hurtigt. MEN, det märktes mycket väl att jag inte sovit något. Migränen kom smygande runt 2 och är här ännu. Skulle ut och köra över massa prylar till stallet plus till pappa och kaninerna. Men innan jag slutade mådde jag så dåligt, mådde illa, hade typ feber och ett huve som dunkade som en jag vet inte vad.

Så drog hem och sov ist, plus att jag tog två Alvedon, men de hjälpte inte, dumma, dumma:( Aaaaaaja, gick iaf bra på jobbet, känns som att jag typ bor där nu lixom, illa, hahaha:P

Har kollat på Robinson, och jag VILL verkligen kolla denna säsong, fett spännade ju:D




Jag och syrran förra hösten typ:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0