Galaxer i mina braxer

Visst är det så Kenny säger i nån film?! Har för mig det, eller så är det någon helt annan, jaja. Har iaf varit duktig nu. Städade hos Britta, och sedan hämtade pappa mig och vi åkte till Tanis. Tog in henne i "stallet" och gav käk och gosade lite, samt att hon fick på sig regntäcket, så nu blir hon lite mindre blöt iaf:P

Har nu städat hemma och duschat, så väntar nu på JullsGulls. Vi ska ha födelsedagsmiddag för henne med fläskfile, klyftpotatis, sallad och kantarellsås, det ni!

Nu ska jag snygga till mig lite, tjing!

Och nu glömde jag bort att jag hade mascara och kladdade bort det, smart!


Min lilla gurka<3





Kommentarer
Postat av: linneeee

NEJE, det är ju vintergatan juuuue!

2011-08-20 @ 21:38:53
URL: http://linnealauras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0