What a day

En gång för alla, jag ÄLSKAR min skola och klass! Idag åkte vi till Solna och red på deras ridskola. Vi tränade inför hästskötarexamen så vi knoppade, red och visade häst vid hand. Det var en fin anläggning, men 52 hästar och två små hagar! Hur kan man ha det så, de fick gå i hage EN timme om dagen! Usch.

Men men, fick iaf en svart dam, supergullig:) Knoppade i all hast och visst, de blev inte de snyggaste, men de satt stenhårt. Red och det gick väll sådär, mycket häst att få ihop, men det var kul iaf. Galet lärorikt att åka hela klassen till ett ställe där man aldrig ens har sett hästarna förut, fett kul:D


Cytella (yess jag kom ihåg namnet(A))


Men alltså, när vi skulle hem öppnade Eva sin baklucka, och bara skriker. "Ahhhhh, ta bort den, ta bort den!" Panik i rösten. Hon har tydligen en kackelacksfamilj i sin bil, myyyysigt! HAHAHAHAHAHAH, typ garvade ihjäl mig, och hon var fett rädd, hahaaha, skönbrud.se

I minibussen (såklart, vad sjutton annars?) dit och hem var det röjj! Julle var DJ och rattade bra stationer, Evve höjde och vi bara köööörde! Vem har sagt att man inte kan åka bil och dansa samtidigt, trust me, it works;) PARTYMUSIK i mitt <3









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0