Hejsan bloggen

Jag var rätt tankad när jag bloggade igår, kanske märktes(A). Men klassen och tvåorna har iaf varit i Norrköping på basmaskinkörning från i onsdags till i går. Vi hade så GALET KUL! Asså, det var hellajbans typ hela tiden, fett najs käk, rolig personal, mysiga stugor, fin anläggning, gulliga getter(getar), massa leriga körvägar och massa annat skojj.

BBilder kommer senare, hinner inte nu, Linne och jag ska ut och rida. Jag sakanr min pony<3

Ja igår vare party hos Julle först och sedan utgång. Marrrrrri och Alex var där oxå och vi röjjde runt. Julle och jag hade väldigt trevligt hela kvällaen kan ju sägas, shit, länge sedan jag var såååå packad(A). Drog sedan ner på stan, fick en pannkaka, drog till Bullit. Hängde där ett tag och drog sedan en sväng till BJ. PARTEEEEEEEEEEEEEEEEY med min partytjeeeeeeeeeej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0