Viva la Vida

Hade inget att blogga om så snodde denna av Stina:)


Nämn någon som gjorde dig glad igår: Stinas och min fartfyllda ridtur:P
Vad gjorde du kl 8 i morse: Ruschade ut till bussen
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: Satt här, med datisen
Det sista du sa högt: "Men, hallå"
Vad var det senaste du köpte: Ett par spetsleggins
Vad är det för färg på din ytterdörr: Brun (typ trägrejjs) hos mamma, ljusgul hos pappa
Vad är det för väder hos dig just nu: Mörkt, typ kväller
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Kanske det
Sover du tungt: Jupp, haha, när jag druckit går jag fan inte att väcka, hahaha
Mardrömmar: DDrömmer om skräckfilmer jag precis sett, usch så scary!
Vilket ämne är roligast i skolan: Hmmm... bra fråga, kanske ridningen?
Trivs du med ditt jobb: Absolut:P
Favoritklädsel: Nån snygg klänning och höööga klackar:P
Favoritlåt just nu: Waka waka och We no speak americano



Vad ser du om du tittar åt höger: Serisrosa vägg
Vad gör dig glad just nu: Att jag snart ska sova, galet trött:P
Vad ska du göra härnäst: Blogga ett inlägg till och sedan sleepa
Höger- eller vänsterhänt: Vänsterhänt
Humör just nu: Tröttis
Klädsel just nu: Trosor och sovTischa
Musik just nu?: Sexy bitch
Sommarplaner 2011: Försöka att chilla lite och bara ha det allmänt somrigt 
Hur många kuddar sover du med: 2
Spelar du nåt instrument: Nope, har kunnat spela blockfljöt, kan lite gitarr
Morgon- eller nattmänniska: Typ både faktiskt
Vilka är viktigast för dig: My beloved<3
Bio eller promenad: Promenad, eller beror kanske på vädret, haha
Är du kittlig: Jag blir våldsam, hahaha, så ja!
Snarkar du: Ibland, haha
Stjärntecken: Stenbocken
Äckligaste insekten: Larver, sånnadär vita skabbiga, ischlopischlo
Vad vill du jobba som? Nått skojj, med hästar
stökigt eller städat? Pedant, så städat, fast inte ofta det är det, hehe
vad gör du om du får hicka: Haha, hickar
Vad längtar du mest efter just nu? KROGEN
Hur svarar du i hemtelefonen? "Hej det är Emilia!"
Hur svarar du i mobiltelefonen? "hallå?"


XOXO Miss Emli

Kommentarer
Postat av: Linnea

"vad gör du om du får hicka: Haha, hickar"



hahahahah jag döööör, hahaha klockrent! :D

2010-09-09 @ 15:46:56
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0