Sömnig nu

Red en trav/skritttur med Stina & Gola och en stund i skritten jobbade jag skänkelvikningar från ena sidan vägen till andra. Höll på i kanske 5 minuter och hon arbetade på som jag vet inte vad, riktigt frustade sig fram för att det var så jobbigt. Min lilla kämpe, älskar na mer än något annat min Bejb<3


My honey<3

Har jobbat lite på Engelskan men gör resten i morgon. Bestämde nu att Tanis får vila i morgon så att jag kan fixa kaninerna och ge henne mat och sedan sticka hem och plugga klart. Smart ide' right?!Gör så i alla fall:)

Nu ska jag sova för bussen går 07.40 tomorrow och då måste man ha sovit lite innan oxå, hehe:P

Natti, natti<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: Stina

hon var verkligen SUPERFIN idag! (det lilla jag såg av er;))

Hon har hittat formen, börjar sätta muskler och orkar...är en enorm skillnad på lilla Tanis nu jämfört med förut! keep it up! :)

2010-09-20 @ 23:34:39
URL: http://heartdisease.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0