Skogen och jag

Har alltid tyckt om skogen, särskilt från hästryggen. Tänkte på det i lördags när jag var ute och red i skogen, vad otroligt lugnt och fridfullt det är. Den annars så stressade miljön man alltid befinner sig i rinner liksom av och man blir helt avslappnad där ute i det gröna. Så fantastiskt skönt. Idag var vi oxå i skogen, i Hammarskog ju och jag tyckte det var helmysigt, meee vissa andra är ju ite mer stadsbarn om man säger så och hoppar högt så fort de ser en gräshoppa, hahaha. Visst jag gillar inte småkryp, men sålänge de inte är för nära eller stör så får de väll skutta omkring där de vill.
...
Minibussen till och från var minst sagt livad. Vi hade party med massa musik på högsta volym. Dansade (så gott det går i en buss) och sjöng för fulla halsar. Hahahaha, vi har så sjukt kul ihop, vi:P Bilder från dagen kommer ikväll.
...
Nu är jag hos pappa och ska precis gå ut och fixa till kaninerna. Men hallå, vart tog det fina vädret vägen? Det har ju varit sol och mys hela dan och så blir det grått och trist nu ju, usch. Ska ut och rida med Stina sedan, hon ska prova Gola, hoppas hon får fortsätta att rida henne, vore ju toppen:)
...
Härlig bild från i somras:)
...
XOXO Miss Emli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0