Klar

Med svenskagrejjset, men självklart så dissaperar engelskafrågorna när jag ska skicka dem till min mejl, och då har jag redan stängt ner worddokumentet, såklart. Fuck, men orka bry sig:P Diss på det, ett senare problem, hehe:P

Har fixat medryttare oxå, så det ska bli toppen, vi bestämmer som Jaana och Linne gör i början av varje vecka, det kommer bara att bli så sjuuuukt bra. Feting nice:P

Nu tittar jag ut genom fönstret och ser att himmlen är sådär sjukt höstblå, den får en speciell blå färg på hösten. Isblå typ, eller nått sånt. Det är väll den klara lugten och kylan som gör det, mysigt som sjutton, dessutom skiner solen, underbart!

Random bilder från arkivet:


Kör på denna today, fressten så ska jag sy ett ländtäcke av filten in the background, fatta hur snygg min lilla plutt skulle bli i det. Med ett nosludd i samma tyg ofc. Hett eller vad!


Peppelito i vintras, då var det kaaaaallt!


Från att det såg ut såhär när vi red (inte det vackraste)...


Till att det ser ut såhär (form i alla gångarter, inte alltid stabilt men på god väg).


Har denna blus today:)

Nu ska vi plocka undan och sedan dra förbi Pressbyron en snabbis och then tha bus.

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0