Heeeeej lovers

Har nu käkat, ordentligt, blev två knäckemackor och ett mjukt bröd, plus maten såklart. Så nu är jag mätt och belåten:) Linne och jag gick på stan en sväng oxå, så nu har jag inhandlat en ny mascara, nytt svart lack och en dyyyyr ansiktskräm. Orkar ju inte leta så det fick bli en som i vanliga fall kostar hela 109;-, fatta galet dyrt, men nu vare extrapris så den kostade "endast" 87;-. Jippie!

Nu har vi projekt och Pinnen och jag ska göra en ny blogg, till vårt företag, "Linne och Emme jewelry" (stavning?). Hahah, skrev rätt förut men nu kommer jag inte ihåg hur det stavas,hehe.

Duiette, hahaha, istället för Juliette, på Shebangs låt. Julle kan sjunga idag, hahahha.

Vill slänga upp en bild oxå, så det blir en från arkivet:P


Hahah, snygging där:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0