God Morgon

Äter frukost och har precis läst igenom dokumenten inför dagens inventering (heter det så?). Ska bli skönt att åka iväg och inte bara sitta i klassrummet och frysa, haha. Vi har väldigt kallt i våra klassrum nämligen. Efter Hammarskog ska jag ta och försöka hitta en snäll buss som går hem till pappa och sedan vara där ett tag och fixa med kaninerna. Efter det stallet och rida en sväng. Får se vad vi tränar på idag.


Har fått många komplimanger om detta täcke, så snyggt, såklart!:)

Ska försöka att inte komma hem för sent heller, inte för att jag lär lyckas då men... Och i morgon börjar praktiken, jippie! Jag och Linne ska vara hos Lotta. älskar att vara där, jag lär mig så mycket och allt är bara så toppen där. Så varför inte fortsätta då liksom:)

Ska blogga nått skojj i kväll om jag hinner, hmmm, funderar på om vad?!

Ha en toppendag hörni, så hörs vi:)

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0