Black out

Är totalt borta juste nu, känner mig nervös som fasen för flytten på fredag:S Galet nervös alltså. Så mycket nytt som gör mig knäpp, men det blir nog bra, hoppas jag:S

Praktiken idag var toppen, som vanligt, vädret var fantastiskt, solen strålade men oj vad det blåste! Värsta superstormen typ, konstigt att vi inte flög iväg:P Promenerade med Snoddelinus och Dodde och tömmade Peppe en sväng på banan. Hoppade oxå, bild kommer nog i morgon:P Och det var hellajbans att ha Linne och Jesse där. Skojj men lite nytt folk:) Blev förståss många garv:P

Longerade Bebisen idag, hon kunde fasen jobba ibland helt utan inspänningar oxå. Fett duktig häst jag har! Hon var sockersöt idag, som vanligt, hon är ju trots allt världens bästa häst lilla hjärtat<3

Kameran hängde med hela dagen, men när jag skulle använda den så var ju såklart batterierna slut, åhhhh, turdag eller vad?!

Nu ska jag äta godis, juste måste fixa köket oxå, typ nu så, ja...

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0