500 inlägg

Nu är jag uppa i 500 inlägg, stolt man kan vara då:) Men det är väll bra?! Nu bloggar jag ju rätt ycket, får typ ångest om det blir så att jag bara skriver ett inlägg på en dag, inte för att det händer särskilt ofta då, men... Hahah, me love my blogg!

Planerna for this day ser ut såhär:

*12.40 bussen ut till Britta, där pappa möter mig och vi ska hämta en cykel. Jag kör sedan till stallet.

* Longerar Skruttan, borstar massa och gosar.

*Mamma hämtar och jag städar lägenheten.

*Vi äter kräftor (äntligen, har inte smakat några kräftor alls på hela sommaren/hösten)

*Jag cyklar till Linne för filmtajm, jippie:)

Så det blir ingen krogen alls för mig denna vecka, lite tråkigt men det är bra att ta det lugnt ibland oxå, och så är finns det ju faktiskt andra helger oxå:P Tor det blir BJ på onsdag och så Kalas förståss på fredag:P

Ha en bra dag och njut av livet!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0