Trötter här

Är helt slut efter en dag full av liv, ja annars hade man ju varit död ju så det hade ju varit lite svårt:P Men i alla fall, jag fick G på mattehelvetet, nice, så nu ska man bara repetera allt inför nationella så är jag klar med skiten sedan:) Men engelskan suger bara så hårt. Becky ska sluta, så hur i h-vete ska jag palla göra allt själv:O Det kommer aldrig att gå, vrf valde jag inte till historia förra året i alla fall, så hade jag sluppi detta nu, det är galet jobbigt! Det känns som om jag har så sjukt mycket i skolan nu som bara måste vara klart och jag orkar inte, det är för stressigt. Ska bli skönt med lov så att man kan göra klart allt och komma ikapp ordentligt.

Ja... så nu har jag skrivit det. Har nu krupit ner i sängen efter en VARM dusch och middag. Har mjukiskläder, tossor och "fleectältet" över det, hehe:P Ska typ bara försöka fixa lite på engelskan och sedan sova!!!!!!! Är så trött och i morgon kommer jag vakna som ett lik, så att eh...

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0