Tänka sig

...hur bra ens ponny kan gå. Tömkörde på banan, ojsan hoppsan vilken arbetsnarkoman man har att göra med alltså. Hon kämpar på så bra att hon inte pallar att trava. På volt gick det jättebra men på raktspår så kryper hon liksom ihop för att hon jobbar så mycket och då exploderar hon i stället. Hahahah, älskade älsk<3 Underbarare häst får man fan leta efter<3 Jobbade på raka och böjda spår i skritten samtidigt som Linne Grand Prixade sig med Ims. Herrgud vilken hög form den hästen har fått. Hon jobbade i en väldigt låg form förut men nu har hon kommit upp jättefint. Galet fina hästar vi har!

Mamma kommer hem on nån timme och ska då göra kycklingtaccos, mumms! Gud så gott med lite riktig mat, hehe, typ:) Mums fillibabba i alla fall. Nu ska jag typ plugga matte och chilla heeeela kvällen, härligt, härligt. Hoppas på lite bilder från Linne oxå:P

Fuck, jag är så galet ohaj på datorer så nu kan jag inte fixa bluetoothen så att jag kan lägga upp bilderna jag tog på Tanis i går och idag, åhhhh, vill vara smart!

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0