Smaskens

Åkte hem till Linne efter skolan. Var så trött och så så då fick det bli på det viset:P Köpte Cupidosallader oxå, så nu har vi kollat på Bambi och ätit sallad och så har jag skrammlat ihop en kladdkaka, som på något konstigt sätt smakade typ smör?! Mamma kommer och hämtar mig klockan 7. Så åker vi till stallet och jag kan fixa maten och så får Tanisen vila idag. Hehe, men hon ska ju ha en vilodag i veckan så... det fick bli idag:P

Ni är ju underbara, ni blir bara fler och fler som läser, det är GALET kul! Me happy:)

Nu ska Pinnen kolla sin bloggsiluring och så ska vi talka, hehe, det vi gör bäst:P


Fina vi (Tanis fin, jag flumm) i måndags:P

Lova ya<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0