Overdrive

Nu ska jag dra på mig halsduk och vantar och sedan cykla ner till Konsum för lite handling. Ska sedan krypa ner i soffan och vänta in Bells som kommer vid 9. Då ska vi se nån film om nån mamma och hennes döttrar typ, har för mig att jag sett den förut, var bra då, så det blir good.

Jag har länge velat ha ett par svarta pärlörhängen så nu har jag det. Men jag köpte dem inte, jag gjorde dem själv:) Hade ett par pärlörhängen som var typ corallfärgade som jag aldrig använde och målade dem svarta med svart nagellack. Så nu har jag ett par black earings. Fett nice:P

Bild snodd från google.

Självklart lyssnar jag på partymusik, det blir lätt krogen nästa helg again;P

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: passens

Hej! Ja visst är det roligt! ja det är toppen här! detsamma med dig!

2010-10-30 @ 23:21:55
URL: http://passens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0