Lurre lunch lunch

Home from Akka och har duschat, fixat mig och sitter nu in tha kitchen och äter lunch. Pallade inte göra mat så det fick bli knäckebröd med keso, youghurt och musli (hur fasen gör man tyska y:n?) och ett glass of water. Heeelt okej. 

Men regnade det eller regnsade det när jag cyklade både till och från Akka eller?! OMG vilket väder, helt galet vad det regnar, hela tiden, usch, me don't like. Till och med mobilfickan var blöt, som låg i min innerficka, hallå liksom:O



Red Jocke, gick helt okej, har aldrig ridit honom förut men han var rätt kul. Grymt hård i munnen dock så har typ träningsvärk i händer och armar nu. Men vilken galopp den lille pollen har (precis över ponnymåttet)! Sammlar sig något helt otroligt i fattningarna. Fiiiiiint! Hade sedan häst-vid-hand. Gick bra, även om underlaget i ridhuset är apasvårt att springa i:P




Nu ska jag fixa det sista och sedan ta bussen till skolan. Ska städa efter och sedan till stallet, hoppas regnet har upphört då, annars blir jag ledsen:(

Have a good day people<3

XOXO Miss Emli
 


Kommentarer
Postat av: jag

Det finns en knapp med ^, ¨ och ~. Om du först klickar på den knappen, och därefter u, så får du ett tyskt y. Sä här: ü.

Alltså först ^¨~-knappen, och så u. Lycka till!:)

2010-10-09 @ 12:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0