Lunch

Sitter i köket efter en storstädning, snabbt jag vet:P, och äter lunch. Risotto med gröna oliver, mums! Ska ut i solen och dra till bussen snart och ut och ta ett ordentligt dressyrpass på vallen. Nu ska här jobbas till svetten lackar på både häst och ryttare. Och så ska jag prata med Jaana som är hemma och tar hand om Ims, hoppas hon blir bättre snabbt som tusan, usch för att ha omnta alltså:( Sedan hem och fixa mig och sedan vidare för myskväll:)












Dressyr, asså, jag älskar dressyr, hoppning är oxå kul men lååååååångt ifrån lika roligt som dressyr.
 Linne and me, the dressyrfreaks:P

XOXO Miss Emli


Kommentarer
Postat av: linnea

Hihi vi är dressyrnoobsen :D

2010-10-01 @ 15:50:46
URL: http://partyprincessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0