Engel

Home again. Red ett ordentligt pass. Låsades att jag hade en ridbana och höll mig alltså på ett fyrkantsspår hela passet, förutom fram- och avskrittning. Hon var så sjukt duktig idag. Stadig och fin i formen, borde verkligen haft en fotograf today, vore fett värt när hon gick så toppen. Men tog inga bilder i över huvud taget, lite segt meeeen. Körde över prylar till nya stallet oxå. Det är så fint, hoppas det blir bra, det var ju inte direkt klart så...



Nu ska jag fixa mig och sedan GÅ till Linne, hurtbullen is here. Orkar inte åka massa bussar och mamma kan inte skjutsa så...

Ha en toppenkväll hörni, röjj ordentligt:PPuss<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0