Schools out for ever

Snart slutar jag skolan, det är helt sjukt, jag vill INTE! Triv så bra och jag vet ju fan inte vad jag ska göra med mitt liv, så... nej, skolan forever alltså<3

Ingen jumpa today så jag har faktiskt slutat för dagen. Nu ska jag plugga och sedan åka hem till pappa och fixa kaninerna och sedan till stallet för en promenix med Bejbin<3


Random pic:P

Det ligger ett vitt lager ute på våran terass, det ser ut som om man målat placet vitt, fett fint, juligt och mys. Fas lite mer snö skulle ju inte vara så tråkigt att ha. Asså, jag vett att jag skriver värsta konstigt, men så är man ju knäpp oxå, så det jämnar ut sig:P

Hope you have a great day lovers<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0