Sådär, äntligen klar

Åkte ut till stallet och klippte älsklingen. Hon tyckte det var lite läskigt i början och stegrade sig lite, men med hjälp av Lenitha som gav krafft så blev hon lugn och jag stod snart helt själv och bara klippte. Lenitha fixade huvudet och Tanis är nu så snygg! Sparade benen, ett schabrak på ryggen och ett hjärta på rumpan:) Hon var en riktig liten guldponny, snällare får man leta efter, underbara häst<3



När jag kom hem tiog jag en lång dusch för när man klipper en sån luddis som Tanis så får man päls på sig, till och med i BH:n liksom, hahaha. Men nu är jag helt klar med allt, har plattat håret oxå, så nu ska sängen få sig en kompis.

Nattis, nattis<3

XOXO Miss Emli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0